Açık Ögretim Lisesi Mezuniyet Şartları

Açık Öğretim Lisesi Alanlı Öğrenci Mezuniyet Şartları

-Öğrenimlerine, Genel Kültür, Sosyal Bilgiler, Fen Bilimleri, Yabancı Dil, Türkçe, Matematik alanında devam edenler- 
  • Öğrenim gördüğü toplam dönemin en az 8 veya üzeri olması
  • Toplam kazanılan kredinin en az 192 veya üzeri olması 
  • Ortak derslerin tamamını başarması veya muaf olması Dil ve Anlatım dersinden muafiyet olmaması durumunda mutlaka başarılması
  • Alan kredisinin 80 veya üzerinde olması (Genel Kültür alanı hariç)
  • Alan derslerinin tamamından en az bir defa sınava girilmiş olunması
  • Açık Öğretim Lisesinde en az bir dönem sınava girmiş olması

    Açık Öğretim Lisesi Alansız Öğrenci Mezuniyet Şartları 

    -Öğrenimlerine Alansız Devam Edenler-

    • Toplam kazanılan kredinin en az 192 veya üzeri olması
    • Öğrenim gördüğü toplam dönemin en az 8 veya üzeri olması
    • Ortak derslerin tamamını başarması veya muaf olması, Dil ve Anlatım dersinden muafiyet olmaması nedeniyle mutlaka başarılması
    • Açık Öğretim Lisesinde en az bir dönem sınava gitmiş olması

    0 yorum:

    Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı