Amerika'da 640 Bin Öğrenciye Ücretsiz İpad Dönemi Başlıyor

     Tablet Bilgisayarlı Eğitim Artık Yaygınlaşıyor.

     2014 yılında Los Angeles'ta ipad destekli eğitimle 640 Bin öğrenciyi kapsayacak şekilde genişletiliyor. Okullar çağdaş eğitim taleplerini karşılamak için yeni teknoloji politikalarını benimsiyor. Apple'ın ipad ve değier tablet bilgisayarların kullanımı bölgede tartışma konusu haline gelmişti. Amerika'da yapılan tüm ücretsiz tablet programları yanında Los Angeles'ın iddialı planı ön plana çıkmaktadır. Los Angeles Birleşik Okul Bölgesi (LAUSD) son zamanlarda ipad satın almak için planlar açıkladı. En geç 2014 yılına kadar ülkenin ikinci büyük okul bölgesi içinde 640.000 öğrencinye ücretsiz iPad satın almak ve dağıtmak için planlarını açıkladı.

Projenin ilk aşaması Ağustos ayında yeni eğitim-öğretim yılının başlangıcından önce tamamlanacaktır. Los Angeles Birleşik Okul Bölgesi (LAUSD) okul bölgesi içerisinde bu dönem içinde 31.000 öğrenciye ücretsiz ipad dağıtmak için toplam 30.000.000 $ lık program başlattı.


LAUSD Başkanı (Tesisleri Yönetim) Mark Hovatter şunları söyledi: "En önemli şey, çocukları mezun olduklarında karşı karşıya kalacakları teknolojilere onları hazırlamaktır. Bu aşama  lise, ortaokul ve ilköğretim öğrencilerinin bir karışımıdır. dedi.

 iPadli eğitim öğrenciler için eğitim daha etkileşimli hale getiricektir. Öğrenciler ve öğretmenler zamanı daha iyi planlayacak, video ve haberlerle olaylar değerlendirilecek, etkileşimli uygulamalarla dersler iyi anlaşılacak ve digital testlerde öğrencilerin öğrenme durumlarının tespiti kolaylaşacaktır.

Kaynak : http://www.educationnews.org/technology/los-angeles-ipad-program-to-expand-to-all-640000-students-by-2014/

0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı