Uzaktan Eğitim Veren Üniversiteler

      Günümüzde teknolojinin gelişimine bağlı olarak eğitimde yeni açılımların yapıldığını görüyoruz. Bir çok üniversite uzaktan eğitim konusunda altyapı çalışmalarına başladı. Sadece ülkemizde Anadolu Üniversitesi tarafından uzaktan eğitim yapılırken şimdilerde  bazı devlet ve özel üniversiteler de uzaktan eğitime başlamışlardır. Özellikle Dünya'da Amerika ve Kanada'da uzaktan eğitimin sıklıkla kullanıldığı ülkelerden olduğunu söylemeye gerek yok. Sadece üniversite programları değil bir çok sertifika, yabancı dil eğitimi programları da uzaktan eğitim şeklinde yapılmaktadır.
      Ülkemizde ilkokul, ortaokul ve lise eğitimi için bir çok resmi ve özel kuruluş yazılımları ile piyasaya girmeye çalışmaktadır. Milli Eğitim Bakanlığının uzak eğitim modülünü örnek verebiliriz...
   
      Uzaktan eğitim veren üniversitelerin internet sayfalarını ziyaret edebilirsiniz...
 

      Uzaktan Eğitim Veren Üniversiteler

1.  Akdeniz Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
2.  Afyon Kocatepe Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
3.  Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Uzaktan Eğitim Platformu
4.  Bülent Ecevit Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
5.  Yıldız Teknik Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
6.  Ahmet Yesevi Üniversitesi Uzaktan Eğitim
7.  Zirve Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sistemi
8.  Yüzüncü Yıl Üniversitesi Uzaktan eğitim Merkezi
7.  Yalova Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
8.  Turgut Özal Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
9.  Uşak Üniversitesi Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu 
10. Trakya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
11. Süleyman Demirel Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
12. Selçuk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
13. SakaryaÜniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
14. ODTÜ Uzaktan Eğitim
15. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
16. Amasya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
17. Nevşehir Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
18. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
19. Ankara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
20. Mevlana Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
21. Namık Kemal Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
22. Maltepe Üniversitesi Uzaktan Eğitim Birimi
23. Marmara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
24. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
25. Melikşah Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sistemi
26. Mersin Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
27. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü Uzaktan Eğitim Merkezi
28. Kocaeli Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
29. Kırıkkale Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
30. İstanbul Ticaret Üniversitesi Uzaktan Öğretim Sistemi
31. Karadeniz Teknik Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
32. Karabük Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
33. İstanbul Teknik Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
34. Kafkas Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
35. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
36. İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
37. Işık Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
38. Gelişim Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
39. İstanbul Kültür Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
40. İstanbul Aydın Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
41. İstanbul Arel Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
42. Hacettepe Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
43. İnönü Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
44. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
45. Harran Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
46. Fatih Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
47. Fırat Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
48. Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
49. Dumlupınar Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
50. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
51. Erzincan Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
52. Ege Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
53. Düzce Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
54. Dicle Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
55. Dokuz Eylül Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
56. Çukurova Üniversitesi Adana Meslek Yüksekokulu Uzaktan Eğitim Birimi
57. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
58. Cumhuriyet Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
59. Celal Bayar Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
60. Bitlis Eren Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
61. Bingöl Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
62. Bilecik Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
63. Boğaziçi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
64. Beykent Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
65. Başkent Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
66. Bartın Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
67. Balıkesir Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve  Uygulama Merkezi
68. Atılım Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
69. Bahçeşehir Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
70. Erzurum Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
71. Girne Amerikan Üniversitesi Uzaktan Eğitim Portalı
72. Anadolu Üniversitesi E-sertifika Programları

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Herhalde uzaktan okuyacağız...

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı