Eğitimde Sosyal Medya ve İnternet

Sosyal Medya ve Eğitim       

       Eğitim kurumlarında öğrenci, öğretmen ve veli iş birliği eğitimin kalitesi için vazgeçilmez bir unsurdur. Bu noktada iletişim nasıl sağlanmalıdır ? Bu sorunun cevabını arayacağız...
       Bir çok öğrenci facebook, twitter gibi bir çok sosyal platformda iletişim halindedir. Öğrencilerin sosyal platformları etkin olarak kullandığı bir durumda velilerin ve eğitim kurumlarının da digital sosyalleşmeye karşı kayıtsız kalmamalıdır. Bir çok eğitim kurumu internet sitesi ile internet dünyasında var olmaya çalışıyor fakat sosyal platformlar ihmal ediliyor. Öğrencilerin internetin kötü kullanımı engellemek için gerekli tedbirlerin alınmasının yanında, internetin olumlu yönlerini de etkin bir şekilde uygulamak kaçınılmaz olmuştur.
        Veliler sosyal platformları kullanarak  öğretmen ve eğitim yöneticileri ile irtibata geçebilir ve okul hakkında olumlu ve olumsuz istek görüş ve önerilerini gündeme getirebilir. Veliler çocuklarının internete girmelerini engellemeleri yerine internetin doğru kullanımı yönünde çocuklarını yönlendirmeleri gerekir.
        Mobil cihazlarda internetin kullanımının artmasına bağlı olarak görüntülü ve sesli iletişim had safhaya ulaşmıştır. Görüntülü iletişim, eğitim kurumlarının nitelikli eğitimi için vazgeçilmez bir unsuru olacaktır....

0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı