Açık Lise Sınavları - Açık Lise - Haber - Eğitim Haberleri

Açık Öğretim Lisesi Ek Sınav


          Açık Lise ve Mesleki Açık Öğretim Lisesi öğrencilerine ek sınav hakkı verildi. 8 ve 8 den fazla döneme sahip aktif, silik ve donuk bütün öğrenciler başvuruda bulunacaklar. Sınav başvuruları 19 Ağustos 2013 - 21 Ağustos 2013 tarihleri arasında yapılacak.

         Sınav 1 Eylül 2013 tarihinde Pazar Günü 2 oturum şeklinde gerçekleştirilecektir.

         Öğrenciler sınav başvuru işlemi tamamlandıktan sonra 21 Ağustos 2013 mesai bitimine kadar sistem üzerinden 30 (otuz) kredi seçebileceklerdir.  Yoksa ders seçimlerini otomatik olarak sistem gerçekleştirecektir. Mezun olma aşamasında bulunan öğrencilerin kesinlikle katılması gereken bir sınavdır. Bütün öğrenciler belirtilen tarihleri takip etmeliler. Başvuru işlemleri ilgili bankaya parayı yatırdıktan sonra Halk Eğitim Merkezleri ve Mesleki Eğitim Merkezleri Müdürlüklerine giderek başvuruları tamamlaması gerekmektedir. Sınav toplam 23 ilde gerçekleştirilecektir.

 


Açık Öğretim Lisesi Ek Sınavı Yapılacak İller

 1-Adana
 2-Ankara
 3-Antalya
 4-Bursa
 5-Denizli
 6-Diyarbakır
 7-Erzurum
 8-Eskişehir
 9-Gaziantep
 10-İstanbul
 11-İzmir
 12-Kayseri
 13-Kocaeli
 14-Konya
 15-Malatya
 16-Manisa
 17-Mersin
 18-Muğla
 19-Samsun
 20-Sivas
 21-Trabzon
 22-Van
 23-Zonguldak


Sınav sonuçları 9 Eylül 2013 tarihinde açıklanacak. Bu tarihten sonra mezun olan öğrenciler Halk Eğitime Merkezlerinden (ilgili Banka Hesabına 10 TL diploma harcı yatırarak) bitirme belgelerini alabilirler.

0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı