Karakter Eğitimi

       Karakter Eğitimi

         Eğitim en temel amacı öğrencileri karakter eğitimi doğrultusunda en iyi şekilde yetiştirmektir. Eğitim, çoktan seçmeli testler ve mezun olduktan sonra daha çok para kazanmaktan daha fazlası olmalıdır. Eğitim yaşamboyu öğrenme ve topluma katkıda bulunma amacı doğrultusunda şekillenmelidir.
        Öğrencilerin hayatta her problemin üstesinden gelebilecek, bilgi beceriye ulaşabilecek yetenekleri geliştirici bir takım konuların eğitim müfredatlarında bulunması gerekir.
         Karakter olmadan bilginin verimli ve doğru amaçla kullanılması sözkonusu değildir. Çünkü karakter sorunları daha sonra cezaevine kadar giden birtakım sorunların çıkmasına sebep olmaktadır.
         Karakter özellikleri doğrultusunda iyi bir eğitim öğrencilerde  cesaret, dürüstlük, merhamet, özdenetim, dürüstlük, esneklik, tevazu  gibi niteliklerin geliştirmesine yardımcı olacaktır.

0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı