Ortaokula Başlarken - Velilerin Dikkatine

Ortaokula Başlarken


         İlkokul ve ortaokul okul dönüşümleri nedeniyle bir çok okul yeni bir planlamaya gitti. Planlamalarda okullar sınıf mevcutları, derslikleri planlayarak yeni eğitim öğretime hazırlıklarını hemen hemen tamamladılar. Öğrenci velilerinin ise çocuklarının okulun planlamaları doğrultusunda hareket etmeleri ve bilgi almaları bu noktada çok önemlidir.

         Okula başlarken öğrenci velileri alınacak kırtasiye araç gereçlerini öğretmenlerin önerileri doğrultusunda alması uygun olacaktır.

        Veliler, yeni sınav sistemi ile ilgili araştırma yapıp çocuğumuzun geleceği hakkında yönlendirme yaparken dikkat edilmeli, eğitim uzmanlarından, okulun rehberlik servislerinden bilgi almalıdırlar.

         Seçmeli dersler konusunda ise, okul yönetimleri okulun öğretmen profiline, okulun fiziki durumuna göre planlamaktadırlar. Seçilen 10 ders içerisinde 3 ders seçmeli ders olarak belirlenecektir.

      Öğrenciler okulun ilk gününde okulların planlamaları doğrultusunda, eğitim öğretimlerine başlayacaklardır…

      Tüm öğrencilerin yeni eğitim öğretim yılı şimdiden hayırlı olsun…


--------------------------------------------------------ayken.org---------------------------------------------------------

0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı