Powered by Blogger.

2 Ekim 2013 Çarşamba

2013 2014 Bu Benim Eserim Projesi

Kenan AY / / 1

        Bu çalışmanın amacı, ülkemizin insan yetiştirme kapasitesini güçlendirmek, bunun için ülkemizin ihtiyaç duyduğu bilim insanlarını yetiştirmek, yetenekli çocuklarımıza sahip çıkmak; ülke genelinde bilimsel amaçlı etkinlikleri ilgiyi-katılımı artırarak yaygınlaştırmak ve teşvik etmek, geleceğin bilim insanı olma potansiyeline sahip çocuklarımızı erken yaşlarda keşfedip var olan yeteneklerini geliştirmek, gerekli desteği vererek onlara araştırmacı bir ruh kazandırmaktır. 

        ÇALIŞMANIN HEDEFLERİ

  •   Öğrencileri, temel bilimler olan matematik ve fen bilimleri alanlarında yaratıcılığa teşvik etmek,
  •   Öğrencilerin gizli kalmış yeteneklerinin desteklenerek geliştirilmesine ortam hazırlamak,
  •   Öğrencilerin, çalışmalarında bilimsel düşünce, yöntem ve teknikleri kullanarak bilgi ve beceri kazanmalarını sağlamak,
  •   Ülkenin geleceğini yönlendirecek, bilimsel alanlarda özgün ve farklı şünceler ortaya koyabilen, öz güveni gelişmiş bireyler yetiştirilmesine katkıda bulunmaktır. 



    1. Bu çalışma, 2013-2014 eğitim öğretim yılında da ülke genelinde tüm ilköğretim kurumlarının (ortaokulların) sadece 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerine yönelik olarak gerçekleştirilecektir.  


Kenan AY


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum faucibus luctus et ultrices.
Follow me @Bloggertheme9

1 yorum:

En Çok Okunan Haberler

Kategoriler

eğitim öğretmen ortaokul öğrenci meb lise 8. sınıf okul başvuru eğitim haberleri sınav Tayin matematik ortaokul haberleri #eğitim 2013 2014 ayken.org 2013 haber ilkokul milli eğitim bakanlığı ösym 5. sınıf 6. sınıf ortak sınav tercih çalışma takvimi öğretim 7. sınıf dağılım çizelgesi kpss sonuçlar yer değiştirme isteğe bağlı yerdeğiştirme osym seçmeli ders üniversite haberleri Sınav takvimi Türkiye Türkçe atama e-okul istanbul müfredat sonuç üniversite Ortaöğretim açık lise açık öğretim lisesi dershane eokul kayıt yenileme lys müdür yardımcısı okullar personel sınav sonuçları yabancı dil yerleştirme sonuçları öğretmenlik bağcılar dersane eğitiminsesi fen bilimleri haberler imam hatip kayıt milli eğitim müdür resmi gazete sbs sosyal medya sınav tarihleri yazılı sınav yeni kayıt yönetici atama #eğitiminsesi #haber #milli eğitim bakanlığı #ortaokul 1. Dönem 10. sınıf 4+4+4 9. sınıf Ales Bubenim Eserim DGS Ders Halk eğitim Ortaöğretime Geçiş aday adaylar anne baba araştırma atamalar beden eğitimi bilim bursluluk dilekçe eğitim teknolojileri eğitim yöneticileri hukuk ilk atama ilköğretim insan kaynakları kazanım kontenjan kurumlar meb merkezi sistem okul öncesi program proje sınav tarihi teknoloji uygulama vakıflar ortaokulu yarışma yönetici yönetmelik öğren #eğitim haberleri 1. sınıf 11. sınıf 2013-2014 2015 40000 70 puan Açık Öğretim Ortaokulu Bilişim teknolojileri Bu Benim Duyuru Kuran-ı Kerim LYS sınavları Okullar Ne zaman açılacak TC İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersi TTKB Temel Dini Bilgiler adalet amerika anasınıfı animasyon açık ortaokul açıktan atama dersler digital dikey geçiş sınavı eylül eğitim kurumları eğitimsesi faaliyet fen fiziki mekanlar geleceğin teknolojisi giriş görevde yükselme il içi il milli eğitim isteğe bağlı istihdam kamu kayıt yenileme işlemleri kontenjanlar konular kpss sonuçları kurum ve kuruluşlar maaş memur mesleki eğitim nasıl parasız yatılık ve bursluluk sınavı puan puanlar saygı sayısal veriler sağlık sosyal sözlü sınav sınav ücreti talim terbiye tasarım tercihler tıklayınız uzaktan eğitim yerdeğiştirme ÖSYS özel okullar öğrenci velileri öğrenciler öğretmen atamaları öğretmen ataması öğretmenler ücretli öğretmenlik #2013 2014 #cevap anahtarı #haberler #kpss #kılık kıyafet #lise #meb #okul #okul aile birliği #osym #serbest #serbest kıyafet #takip et #veliler #ösym #öğretmenlik 0-12 aylık 0-24 aylık 0-36 aylık 1 Eylül 2013 12. madde 16 eylül 17 Ocak 2014 2. Dönem. 1. sınıf 2012 2013 2013' öğretmen 2013/1 2014 2020 2020 olimpiyat 2025 2035 23 Eylül 2013 3 yaş grubu 36 adet sınav 3d 40.000 400.000 6 ağustos 8. sınıflar 8.sınıf 87 alan AB üyesi ülkeler Anadolu Üniversitesi AÖL BM Ban Ki-Moon Belçikalı Beyaz Rusya DGS Sonuçları Ders Dışı Egitim Faaliyetleri Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi Egzersiz Erasmus Erasmus+ Fen ve Teknoloji dersi Fransızca dersi François Englert Hz Muhammed'in Hayatı KPSS10 KPSSP121 Kenan AY Los Angeles MIL Madrid Mustafa GÖDEŞ NTV Nobel Fizik Ödülü Norveç OSYS Peter Ware Higgs Pisa Polonya Polonyalı Sbs sınavı Seviye belirleme sınavı Söyleşi T.C Kimlik Tanrı Parçacığı Türkçe dersi Türkçe içerik Ukrayna Uzaktan Eğitim Merkezi Uzaktan Eğitim Veren Üniversiteler Yeniden memuriyet Yükseköğrenim acil müdahale adobe adrese dayalı adreslerinin akademisyen. araştırma görevlisi adayları almanca dersi android andımız kaldırıldı apple apple store aranan şartlar araştırma görevlisi. müracat asil kazanan asperger sendromu asperger çocuk atam bekleyen öğretmen atamsonuçları atanamayan öğretmen ağustos bakanlık bakım bazı aksaklıkların başarılı il başlarken başvuru tarihi beslenme beşinci sınıf bilgi bilgi işlem bilgi okur yazarlığı bilgisayar bireysel öğrenme modeli burs burs başvurusu bölümler ceza charter charter okul charter school danışman öğretmen dersane kayıt dersane ücretleri dersanelere kayıt dersanelerin okullaşması devlet yardımı değerlendirme disiplin dokun ve izle e kayıt e okul ebeveyn edmodo egitim.com ek sınav elektrik tesisatçılığı elektronik başvuru eleme yapmak en yüksek puanlar en çok konuşulan erken maaş etkili sözler etkinlikler eu europa eğitim dökümanları eğitim materyalleri eğitim modeli eğitim modülü eğitimde eğitimle ilgili sözler eğitsel arama motoru facebook fatih projesi geleceğin hikayecileri genel liseler genel toplum sağlığı genel şartlar genç kalemler gençlik programları gençlik ve spor bakanlığı grafik göreve başlama görevlendirilecek gıda tarım haber takip haftalık halk kültürü hangi dersane hangi şehirde hayat boyu öğrenme hayatboyu öğrenme hedefleri hekim her okula yazar higss parçacığı hijyen hikaye yarışması hizmet hizmet süresi hoşgörü iPadli Eğitim ikgm ikinci sınav ikinci üniversite ilk atamai öğretmen atamaları ilköğretim kurumları yönetmeliği ilköğretim öğrencileri iller ilokul ingiltere inovasyon internet internet adresleri ios ipad istanbul il milli eğitim istanbul üniversitesi izcilik iş takvimi işciler kadro karakter eğitimi karne kayıt ücreti kayıtlar kayıtlar uzatıldı kayıtları komisyon konu kredi yurtlar kurumu kurum tipleri kültürel kılık kıyafet yönetmeliği kıravat kırtasiye kız çocukları liselere giriş liste maaş ödeme maliye matematik dersi meb.gov.tr mebbis medya merkezi sınav mernis meslek meslek liseleri meslek lisesi mezun mezuniyet belgesi modelleme mühendislik müracat nanoteknoloji ne zaman yapılacak okul adres okul kontenjanları okul listeleri okul sütü okul ve dersane okullar hayat olsun okullara sağlıkçı okullarda süt dağıtımı okulunu ekle okuma becerileri olimpiyat oyunları ortaokul 1 ortaokul 8. sınıf oturum pisa sıralaması programlama programlar psikolojik danışman resmi gazetei görevde yükselme sabır sağlık problemleri sağlık sektörü sağlık taraması sağlıkçı sendika serbest kıyafet eylemi sertifika seçmeliders sonuç sorgulama sonuçlar belli oldu soru kitapçıkları sosyal paylaşım spor sportif faaliyetler sözleşmeli personel sözlü süt dağtımı süt dağıtım projesi sınav sistemi sınav sonucu sınava dayalı sınıflar sıralama sısnavsız tablet tablet bilgisayar taklit taslak tebliğ tebliğler dergisi telefon temmuz tercih robotu teşhis tokyo twitter tübitak türkçe matematik tıkla tıklayın tıp ua ulaşım unesco uyarı uygulama takvimi vakıflar vefa veli yapılması gerekenler yaratıcı yaz ayında yazarlar okullarda yazılı yedek kayıt yeni eğitim öğretim yerleştirme başvuru yetki belgesi yoksullukla mücadele yönetici atama yönetmeliği yüksek öğrenim yıllık plan zam ÖYP Ösym sonuçları Ücretsiz ipad Üniversite yüksrk okul çocuk çocuklar çocukluk çocuğunuzda önemli uyarılar özel özel şartlar öğrenci değişimi öğrencileri öğretmen adayları öğretmen adayı öğretmenlerin sorunları öğretmenliğe atanma üncan değişikliği ünvan değişikliği üç yazılı üçüncü sınav İngiliz İngilizce dersi İskender Pala Şube Müdürlüğü Sınavı şartname şifre şükür

Blogger templates

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Recent News

Eğitim Haberleri
Powered by Conduit Mobile

Blogroll

© 2014 Egitim Haberleri - Haberler | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Bloggertheme9