egitim-com Turkce egitsel icerik arama motoru

egitim.com -  Türkçe Eğitsel İçerik Arama Motoru

egitim.com
http://www.egitim.com/
           Günümüzde bir çok arama motoru özellikle dünyada Google gibi büyük arama motorunu sıklıkla kullanıyoruz. Bu tür arama motoru yapmak çok büyük yatırım ve server ağı gerekiyor. Ancak ekibimiz tarafından sadece eğitim konuları ile ilgili arama yapabilen bir arama motorundan bahsedeceğiz. Site, birçok eğitim dokümanının yanı sıra ülkemizdeki eğitim sistemimize entegre bir şekilde aradığınızı bulabileceğiniz eğitimsel içerik arama motorudur. Egitim.com arama motoru ilerleyen günlerde daha etkin olarak kullanılacağı kanaatindeyiz. Eğitim çalışanları, öğrenci ve velilerin eğitimle ilgili aradıklarını şeyleri bulmak için ziyaret edebileceğiniz önemli bir arama motoru. Arama motoru ihtiyaçlara bağlı olarak sınıflandırarak sonuçları etkin bir şekilde karşımıza getirmektedir. 

Siteye giriş için tıklayın...  

2 yorum:

Adsız dedi ki...

www.vitaminegitim.com ile ilişkilendirilmiş olması da bir artı olabilir değil mi?

Adsız dedi ki...

Ewt kesinlikle www.vitaminegitim.com belli bir tecrübeye sahip...

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı