Istanbul Okul Müdür Müdür Yardımcısı Sonuçları 2013

İstanbul Sınava Dayalı Eğitim Kurumu Müdür Müdür Yardımcılığı atama sonuçları açıklandı. Sonuçlara göre 320 müdür, ve 668 müdür yardımcısının atamaları gerçekleşmiş oldu.

Atama Sonuçları için Tıklayınız...


 İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Bölümü :

Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumu Yöneticileri Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği doğrultusunda gerçekleştirilen 2013/1 Sınava Dayalı Müdür ve Müdür Yardımcısı Atamalarına ilişkin Sonuç Listesidir.
Başvurular ve atamalar Bakanlığımız MEBBİS Sistemi Başvuru işlemleri Atama Modülü üzerinden gerçekleştirilmiştir. Müdürlük yönetim kademesine atanmak üzere başvuruda bulunan 562 adaydan 320 adayın ataması, müdür yardımcılığı yönetim kademesine atanmak üzere başvuruda bulunan 752 adaydan 668 adayın ataması puan üstünlüğüne göre tercihleri doğrultusunda elektronik ortamda MEBBİS sistemi üzerinden gerçekleştirilmiştir.Adayların başvurularında Yönetmeliğin 5/c maddesindeki “Atanmak üzere başvurulacak eğitim kurumuna alanı itibariyle öğretmen olarak atanabilmek veya bu eğitim kurumunda aylık karşılığı okutabileceği ders bulunmak; fen ve sosyal bilimler liseleri ile bilim ve sanat merkezleri yöneticiliği için bu okullarda öğretmenlik yapmış veya yapmakta olmak,” hükmü ve 12/4 maddesindeki “ Yatılı kız öğrencisi bulunan eğitim kurumları ile öğrencilerinin tamamı kız olan eğitim kurumlarının müdür yardımcılarından en az biri öncelikli olarak kadın adaylar arasından atanır.” hükmüne göre işlem yapılmıştır.
Eğitim kurumları müdürlük ve müdür yardımcılığı atamasına başvuru hakkı bulunan ve her iki yönetim kademesine de ataması gerçekleşen adaylar, atamalarından birini iptal istemini içeren dilekçelerini 08/11/2013 saat 16:30’a kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Bölümüne ulaştıracaklardır.
Ataması gerçekleşen eğitim kurumu müdürü ve müdür yardımcılarına yeni görevlerinde başarılar dileriz. 

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Bölümü 






0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı